نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آمار خاص استقلال در فصل ۱۴۰۰-۹۹| ۷ کاپیتان در یک سال!

  • کد خبر: ۷۶۳۳۶
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
آمار خاص استقلال در فصل ۱۴۰۰-۹۹| ۷ کاپیتان در یک سال!
آبی‌پوشان در لیگ بیستم، ۲۹ بازیکن داشتند و ۷ کاپیتان.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال که عنوان سوم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در این فصل از ۲ کادر فنی استفاده کرد که آن‌ها ۲۹ بازیکن و ۷ کاپیتان را به زمین فرستادند. آبی‌پوشان فصل را با محمود فکری و تیمش آغاز کردند و بعد از یک نیم‌فصل و یک هفته، فکری جای خود را به مجیدی داد تا وی برای سومین‌بار در این تیم به‌عنوان مربی جانشین به کار گرفته شود.
 
مجیدی پیش‌از‌این به‌عنوان مربی جانشین به جای شفر و استراماچونی تیم استقلال را تحویل گرفته و در سومین نوبت بازگشت به استقلال، این تیم را از محمود فکری تحویل گرفت. مجیدی و فکری در مجموع در لیگ برتر از ۲۹ بازیکن استفاده کردند که تعدادی از این بازیکنان در میانه راه از جمع آبی‌پوشان جدا شدند و در بین این ۲۹ بازیکن، ۲ نفر خارجی بودند. مربیان استقلال در این فصل از ۲ دروازه‌بان، ۱۰ مدافع، ۱۰ هافبک و ۷ مهاجم استفاده کردند. مهدی قایدی در این فصل تمام رکورد‌های استقلال را به خود اختصاص داد.
 
او با حضور در ۲۸ بازی، بیشترین تعداد حضور را با ۲۳۶۱‌دقیقه بازی، به خود اختصاص داد، با ۷ گل همراه با مطهری بهترین گل‌زن این تیم شد، با ۷ پاس گل بهترین پاسور آبی‌ها شد و سرانجام با گرفتن ۳‌پنالتی، پنالتی‌گیر‌ترین بازیکن این تیم بود. در بین ۲۹ بازیکنی که در این فصل برای آبی‌پوشان به میدان رفتند، ۵ بازیکن در میانه راه از این تیم جدا شدند که این ۵ نفر فرشید باقری، فردین رابط، محمد‌حسین فلاح، سجاد آقایی و هروویه میلیچ بودند. در فصل بیستم وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان بود و پس از وی سید‌حسین حسینی و فرشید اسماعیلی کاپیتان‌های دوم و سوم این تیم بودند. به‌جز این ۳ نفر که هر کدام به دفعات بازوبند کاپیتانی تیمشان را در این فصل بستند، فرشید باقری، مهدی قایدی، مسعود ریگی و داریوش شجاعیان هم در مواقعی وظیفه کاپیتانی تیمشان را در میدان بر‌عهده گرفتند تا بازوبند آبی‌ها در این فصل بر بازوی ۷ بازیکن بسته شده باشد. فرشید باقری تنها‌بازیکنی بود که بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست و در میانه راه از این تیم جدا شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->